نامه هايي به يک گل لاله

خرید بک لینک

1- نام ونام خانوادگی:محمدتقی قصابی 2 - نام پدر:حاج رضا

3- شماره شناسنامه : 22 4- تاریخ تولد:10/4/1343

5- محل تولد:یزدل کاشان 6- تحصیلات:5ابتدایی

7- تاریخ شهادت:27/7/1362 8- محل شهادت: مریوان

9- نام عملیات: والفجر4

با سلام و درود بر امام زمان و نائب برحقش امام خمینی و با درود و سلام برشهیدان و رزمندگان اسلام

خدمت دوست عزیزم تقی قصابی سلام عرض می کنم

پس ازعرض سلام سلامتی شما دوست عزیزرا ازدرگاه خداوند متعال خواهانم.

باری اگرازاحوالات اینجانب دوست حقیرخودفرهاد میرزایی خواسته باشی سلامتی برقرارمی باشد- ماهیچ ناراحتی نداریم بجز دوری شما- خدمت تمام بچه های یزدلی سلام عرض می کنم وخواهش می کنم که سلام مرابه مهدی دهقانی برسان- حال تمام آنهاراجویاشو- وما را ازحال آنان باخبرگردان- هیچ اتفاقی دریزدل نیافتاده است ما با تیم محمدآباد که رفتیم روزاول 1برصفرباختیم ولی روز بعد دوباره رفتیم واین بارما 1برصفرازآنها بردیم و تا حالا هیچ مسابقه نداده ایم.

********************************************************************************************************************************************************

1نامه به وسیله ی پست که 100تومان داخل آن بود به دست شما رسیده است یا نه بنویس به پدرعزیزومادرمهربان سلام مخصوص برسان برادرانت محمدرضاقصابی وقدسی وعلیرضاوحمیدرضا وروح اله جان سلام برسان محمد حسین با همسرش سلام برسان، ابوالفضل و مهدی سلام برسان عموها حاج رمضان قصابی و عبدالله قصابی ، محمدعلی قصابی ، علی محمدقصابی ، فخرالله قصابی ، قاسم قصابی ، عموعلی رضا قلی، اصغرشبان ، عباسعلی زیارتی،علی عباس زیارتی، نوروز احمدیان ، شیخ مهدی کریمی، رضا کریم زاده،حسین علی کریمی، علی عباس عابدینی، محمدعلی عابدینی،محمد مرادی،عباس دادایی، اکبر دادایی، تقی دادایی،تقی احمدیان و تمام دوستان و فامیل یک به یک سلام برسان از قول بنده سلام برادران رزمنده نعمت الله زیارتی ، علی میرزایی، علی ایقانی، فریدون زیارتی، اسحاق کریم زاده، مهدی دهقانی، ذبیح الله دادایی، علی آقا دادایی، علی خندان و تمام برادران که از قلم افتاده سلام برسان. دیگر عرضی ندارم بجز دوری شما قربانت گردم برادرجان برای محرم مادر مهربان می گوید چند روز مرخصی بگیر و به یزدل بیا

خدا نگهدار شما باشد به امید پیروزی

جواب نامه فوری فوری فوری فوری

********************************************************************************************************************************************************

خدمت برادر عزیزم محمد تقی جان سلام

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و با درود به شهدای کربلا و با درود و سلام به شهدای کربلای ایران نامه را شروع می کنم. پس از عرض سلام سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم . باری اگر از احوالات اینجانب ، پدر عزیز و مادر مهربان و برادرانت خواسته باشی به دعاگویی شما مشغول می باشیم باری محمد تقی جان نامه ای پر مهرو محبت شما در مورخ 7/7/1362 و با عکس به دست ما رسید به وسیله برادر عباس فکاری با نامه فریدون. او هم دو عدد عکس تو داخل نامه بود خیلی خیلی خوشحال شدیم برادر جان حاج سعیدی با موتور تصادف کرد با یکی از بچه های نصرآباد جاده یزدل از چاه اصغر رضوانی 20 متر آن طرف تر سمت علی آباد هر دو نفر آنها از دنیا رفتند ساعت 6:30 صبح. ظهر امروز مورخه 6/7/1362 هم ختم حاج سعیدی بود در یزدل دیگر خبری نیست بجز دوری شما و برادران دیگر یزدل

********************************************************************************************************************************************************

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

با عرض سلام و سلامتی شما از درگاه ایزد یکتا و با پیروزی کامل رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل امیدوارم که حال شما خوب باشد اگر از احوالات اینجانب دوست حقیر خودعباس دادایی خواسته باشی سلامتی کامل برقرار می باشد باری امیدوارم که حال شما خوب باشد تقی جان من را ببخش درباره موضوعی که به عبدالله گفتم شما می دانی که بنده نظری نداشتم تمام کسانی که با هم در اتاق بودیم سلام میرسانند. محمد مرادی سلام میرساند. نصرالله زیارتی سلام می رساند یوسف شجاعی سلام میرساند اکبر فخار سلام میرساند صفر چوپانهی سلام میرساند تمام عضو تیم فوتبال که هم اکنون هیچ کدام بازی نمیکنند سلام می رسانند. انگوری و علی سلیمانی و رمضان میرزایی و عبدلی سلام میرسانند.تقی جان این نامه را هنگامی می نویسم که محمد مرادی و عباس دادایی و یوسف شجاعی و نصرالله زیارتی در دکان جواد محلوجی هنگامی تخم خوردن هستم. و عباس خر شد کولا گرفت و خوردیم و به یاد تو هم بود دیگر عرضی ندارم جز دوری شما

امیدوارم که هرچه زودتر به وطن بازگردید و برای ما بنویس که کی خواهی آمد.

سلام تمام هم سنگری هایت را برسان سلام عبدالله را هم برسان

********************************************************************************************************************************************************

((بسم رب الشهدا و الصدیقین ))

شهید محمد تقی قصابی

اعزام به جبهه: یک مرتبه----- کار در شرکت ناطق

خونگرم – خوشرو(لبخند)

خواب برادر: یعد از شهید شدن در خواب برادرم را دید و از او پرسیدم که شما شهید شده اید ولی شهید به ایشان گفت که من زنده ام

وحتی یک از بستگان نیز که در خواب ایشان را دیده بودند و به ایشان خبر شهادت داده بودند ایشان گفتند که من زنده ام شب قبل از وفات مادر شهید در خواب دیده اند که شهید با دسته گل به سراغ مادر آمده بودند از شهید کرامات بسیار زیادی دیده شده است که در فیلم مصاحبه موجود میباشد در شب عملیات هنگامی که به ایشان می گویند که شما همین جا بمانید ایشان می گویند که ما چهل روز غذا و نان اینجا را استفاده کردیم و منتظر چنین شبی بوده ایم.

علاقه به ورزش(فوتبال)

اخلاق بسیار خوب در روابط گرم با بستگان وفامیل

خدمت کردن به مردم

اهمیت به نماز و مناجات و قرآن

عبدالله سلمانیان – محمد کریم زاده – اسحاق کریم زاده- علی مهاجری-نعمت الله زیارتی

اعزامی از سپاه(سرباز)

مرتبه ی آخر: خبر داشتم مادر شهید و اتفاقاتی از قبیل شکستن قوری

انتظارات:

********************************************************************************************************************************************************

به نام خدا آغاز گر نامه ام می دانم و با سلام بر مهدی موعود (عج) و درود بی پایان به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و درود و رحمت خداوند بر شهیدان به خون خفته اسلام و انقلاب اسلامی مان

برای پس از عرض سلام امیدوارم که حالتان خوب باشد ای پسر عمه ،تقی جان.

ای تقی جان ببخشید من مریض شده بودم و تو را ندیدم و من از تو می خواهم که یک عکس با لباس پلنگی برای من بیاندازی و در نامه بگذاری تا برای من بیاید وقتی که شما رفتید عباس نجاری همان شب زن رفت و عقد کرد و دختر علی محمود را گرفت. من از تو میخواهم که یک عکس در جبهه برای من بیاندازی با لباس پلنگی . یادت نرود و شماره تلفن خودت را برای من در نامه بفرست به امید دیدار.

والسلام

درود بر تقی قصابی

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

تقی جان عکس یادت نرود 19/6/1362 حسن طحانی

********************************************************************************************************************************************************

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

با سلام بر مهدی (عج) و نائب بر حقش امام خمینی این پیر جماران،پدر یتیمان و با درود و سلام بر شهدای گلگون کفن و با درود و سلام بر رزمندگان اسلام این عارفان شب وشیران روز که با خونشان شجره اسلام را آبیاری کردند پس از تقدیمات عرض سلام سلامتی شما را از درگاه ایزد منان خواهانم باری اگر از احوالات اینجانب دوست عزیزت شبانی خواسته باشی سلامتی که یکی از نعمتهای الهی است برقرار می باشد و به دعاگویی شما مشغول میباشم.

پدرو مادرت و برادرانت سلام می رسانند.

پدرو مادرم و خواهرانم سلام میرسانند.

تمام فامیلان و همسایگان سلام میرسانند.

ودر ضمن یک عکس اگر می توانی بفرست

********************************************************************************************************************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام بر پیشگاه مقدس امام زمان (عج) و با درود و سلام بر رهبر کبیر انقلاب این پیر جماران و با درود و سلام بر شهیدان گلگون کفن و با درود و سلام بر سلحشوران اسلام این عارفان شب و شیران روز که جبهه های جنگ را عطر آگین کرده اند

صحبتم را شروع می کنم

پس از تقدیمات عرض سلام سلامتی شما را از درگاه ایزد منان خواهانم باری اگر از احوالات این جانب اصغر شبانی خواسته باشید سلامتی که یکی از نعمتهای الهی است برقرار می باشد و به دعاگویی شما مشغول میباشم.

پدر ومادرو خواهرانم سلام میرسانند.

پدرو مادرت و برادرانت سلام میرسانند.

تمام فامیلان و همسایگان سلام میرسانند.

و تمام رفقا سلام میرسانند.

دیگر عرضی ندارم بجز سلامتی شما

********************************************************************************************************************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

با سلام بر امام زمان (عج) و نائب بر حقش خمینی بت شکن و با سلام بر شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی ایران از کربلای خمینی تا کربلای حسینی و با درود و سلام بر شما سلحشوران اسلام این عارفان شب و شیران روز که فضای جبهه های حق علیه باطل را عطرآگین نموده اند سخنم را شروع می کنم:

خدمت پسر عزیز سلام عرض می کنم پس از تقدیمات عرض سلام سلامتی شما را از درگاه ایزد منان خواهانم باری اگر از احوالات این جانب پدرو مادرت خواسته باشی سلامتی که یکی از نعمتهای الهی است برقرار می باشد و به دعاگویی شما مشغول میباشم . نامه ی پر مهر و محبت شما که سرشار از لطف وصفا بود در روز 7/6/1362 به دستمان رسید و ما هم در روز 13/6/1362نوشتیم و به تقی فیض آبادی دادیم تا برایت بیاورد.

پدر ومادرت و برادرانت سلام میرسانند

علی آقا اکبریان با اهل خانواده سلام میرسانند.

مهین و قدسی سلام میرسانند

عمو علی رضاقلی با اهل خانواده سلام میرسانند

تمام فامیلان و همسایگان سلام میرسانند و عکس ها در نامه است

و عباس نجاری با دختر علی محمود ازدواج کرد

و تمام دوستان از جمله مرادی-مصدق-میرزایی- و تمام آنها سلام میرسانند.

********************************************************************************************************************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم

با نام خدا پاسدار حرمت خون شهیدان

و با سلام بر رهبر انقلاب امام خمینی و با سلام و درود بر شهیدان که با خون خود درخت اسلام را آبیاری نمودند و با سلام بر رزمندگان دلیر جبهه حق علیه باطل

خدمت دوست عزیزم آقای تقی قصابی سلام

پس از عرض سلام سلامتی شما را از درگاه ایزد منان خواهانم باری اگر از احوالات اینجانب دوست حقیرت فرهاد میرزایی خواسته باشی سلامتی برقرار می باشد در بین ما هیچ نگرانی وجود ندارد به غیر از تو و دیگران. سلام عبدالله سلمانیان و دیگران را برسان ، تمام فامیلت صحیح و سالم هستند و سلام میرسانند.

من دیگر عرضی ندارم به جز دوری شما

********************************************************************************************************************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت دوست عزیزم تقی قصابی سلام عرض میکنم

اول با درود وسلام بررهبرکبیرانقلاب اسلامی مان امام خمینی و با درود و سلام برشهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی بخصوص شهدای یزدل

سلام علیکم

باری اگرازاحوالات اینجانب دوست خود محمد شبان خواسته باشی بحمدالله سلامتی برقرار می باشد آن روزی که نامه ی پرمهرومحبت تو به دست من رسید خیلی خوشحال شدم دوست تو رضا مصدق دلش خیلی برای توتنگ است وقتی من به اوگفتم نامه ی تقی به دستم رسیده است رضاگفت آیاعکس هم داخل نامه گذاشته بود گفتم آری وآمد به خانه ی ما وعکس تورادید .

پدرومادرومحمد شبان سلام عرض می کنند

برادرانم هم سلام عرض می کنند

مجید حیدریان وبااهل خانواده سلام عرض می کنند

پدرومادرت وبرادرانت سلام عرض می کنند

تمام همسایگان وفامیل های وابسته سلام عرض می کنند

تمام دوستان هم سلام عرض می کنند

من این نامه را درروزجمعه مورخ15/7/1362می نویسم دیگرعرضی ندارم بجز سلامتی شما وتمام رزمندگان اسلام

********************************************************************************************************************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت دوست گرامی تقی قصابی سلام عرض میکنم

پس از عرض سلام و سلامتی شما امیدوارم که حال شما خوب باشد اگر از احوالات این جانب محمد مرادی خواسته باشی به امید خداوند یکتا که خوب می باشم و همیشه به دعا کردن شما مشغول می باشم خبر تلفن شما را به خانواده شما دادم و آنها خیلی خوشحال شدند و آن روزی که شما تلفن زدی من نمی توانستم همه را برای شما تعریف کنم چون مهندس بغل من بود هرچه میخواستم بگویم آنها می فهمیدن. خبر تیم فوتبال روز 5 شنبه ما به محمد آباد رفتیم و در آنجا یک بر صفر باختیم و من در آنجا داور بودم و روز دوم هم که جمعه بود دوباره به محمد آباد رفتیم و در آنجا ما یک بر صفر بردیم که گل آن را تقی احمدیان زد. این نامه ای است که میخواشتم به تقی بدهم بیاورد که آن را ندیدم در موقعی که آمد به آنجا.

عباس دادایی سلام می رساند و دیگر برادران که اگه من بخواهم اسم همه را ببرم باید یک دفتر برای شما بنویسم .انگوری سلام میرساند خبرهایی که در یزدل است:1- عباس نجاری زن گرفته است2- محل پایگاه را معلوم کرده اند و پی آن را هم در ریخته اند.

دیگر عرضی ندارم به جز دوری شما

12/6/1362

********************************************************************************************************************************************************

بسمه تعالی

خدمت دوست گرامی محمد تقی قصابی سلام عرض میکنم

پس از عرض سلام و سلامتی شما از درگاه ایزد یکتا امیدوارم که حال شما خوب باشد . اگر از احوالات اینجانب دوست حقیر خود خواسته باشی سلامتی کامل برقرار می باشد. باری به امید خداوند یکتا امیوارم که همیشه در جبهه با ایمانی محکم بر علیه دشمنان بتازی . هنگامی این نامه را می نویسم که در خانه در بستر بیماری خوابیده ام و امروز شنبه ساعت 12 ظهر می باشد که من در حدود 2 روز است بیمار شده ام و الحمدالله هم اکنون که این نامه را می نویسم حالم بهتر است. نامه پر محبت آمیز تو به دستم رسیثد و از آن که در نامه بود از شما ممنون هستم در این جا خبری نیست (ولی عباس نجاری زن گرفته است دختر علی محمود ) ما با تیم محمد آباد که روز 5 شنبه مسابقه دادیم یک بر صفر باختیم که در آن روز من هم داور بودم و روز بعد دوباره به آنجا رفتیم و بازی کردیم که یک بر صفر بردیم. نامه شما در روز 5 شنبه به دست من رسید در مورد بازی پرسپولیس و شاهین که نتیجه ان 5-2 بود سهگل پرسپولیس را محمدخانی زد و یک گل را مایلی کهن و دیگری را فتح آبادی زد دیگر عرضی نیست جز سلامتی شما از درگاه ایزد یکتا.

والسلام

********************************************************************************************************************************************************************************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم

بادرود و سلام به حضرت مهدی (عج) و نائب بر حقش امام امت خمینی بت شکن و با سلام به رهروان راه الله نامه ی خود را شروع می کنم. پس از تقدیم عرض سلام شلامتی شما را از درگاه خداوند متعال خواهانم باری برادر جان نامه پر مهر شما در مورخ 5/7/1362 به دست ما رسید خیلی خیلی حوشحال شدیم و نامه را باز کردیم و خواندیم.

برادر جان از اینکه در نامه خود برای شما نوشته بودم عکس محمدخانی را برایم بفرست پشیمان هستم چون خودم میدانستم سنندج عکس ورزشی وجود ندارد انشالله که به زودی به مرخصی خواهی آمد و یک شلوار بسیجی برایم خواهی آورد اگر نبود مرا غمگین نکن نگو نیست بگو پول یا یادم رفته است. انشالله که حال تمام بچه های یزدلی خوب باشد و ان روز که هنوز نرفته بودی یادت است که به تو گفته بودم عکسی از نزدیک بفرست برای یادگاری، انشالله یادت است و خواهی انداخت و مارا خوشحال خواهی کرد در حالیکه نامه می نویسم شب چهارشنبه است و ساعت 7:42 است در نامه خود نوشته بودی یک ماه دیگر خواهی آمد انشالله که این ماه طولانی نباشئ وبه زودی به پایان رسد و بیایی. دیگر عرضی ندارم به جز دوری شما خداحافظ

چرا اسم محمد سلیمانی را در نامه نمی نویسی حاجی رضا گفت این کلمه را

********************************************************************************************************************************************************************************************************************

خدمت دوست عزیزم سلام عرض می کنم

اول بادرودوسلام به رهبرکبیرانقلاب اسلامی امام خمینی وبنیان گذارانقلاب وبادرودوسلام به شهیدان راه حق وحقیقت که باخون خود درخت اسلام راآبیاری کردند

سلام علیکم

باری اگرازاحوالات دوست خودمحمدشبان خواسته باشی بحمدالله برقرارمی باشدتقی جان دلم برایت خیلی تنگ شده است که توراندیده ام مادروپدرم وبرادرانم سلام می رسانند مجیدحیدریان وعنایت الله حیدریان سلام می رسانند محمدرضاقصابی وقدسی قصابی وحمیدرضا قصابی وروح الله قصابی وعلیرضاقصابی سلام می رسانند پدرعزیزت ومادرت وبرادرانت سلام می رسانند تمام همسایگان ودوستان سلام می رسانند من این نامه رادرتاریخ 26/6/1362نوشتم تقی جان چرانامه برای دوستان دیگر می نویسی وبرای من نمی نویسی پس جواب این نامه ی ناقابل رابرایم بنویس وبفرست ومن خانه ی محمدرضاقصابی برادرت رفتم وگفتی که عکس ازقدسی بگیر رفتم ازقدسی بگیرم گفت عکسهایش رابرده است پس این عکس رابرایم بفرست دیگر عرض دیگری ندارم بجز سلامتی شما وتمام رزمندگان

التماس دعا داریم

********************************************************************************************************************************************************************************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

خدمت دوست گرامی و ارجمند آقای تقی قصابی سلام علیکم

پس از تقدیمات عرض سلام سلامتی شما را از درگاه یگانه ایزد متعال خواستارم باری اگر از احوالات اینجانب دوست حقسر خود حسین شبان خواسته باشی سلامتی که یکی از نعمتهای الهی می باشد برقرار می باشد . حالمان خوب و از سلامتی کامل برخوردار می باشم. تقی جان الان که این نامه را می نویسم ساعت 10 شب یکشنبه 13/6/1362 می باشد. که تقی فیض آبادی به من خبر داد که من فردا به شهرک دارخوئین می روم و من نیز نامه ای ناقابل از صمیم قلبم برای شما دلاوران اسلام و لشکریان امام زمان می نویسم . تقی جان قصد دارم که به جبهه بیایم اگر آمدم حتما به شهرک خواهم آمد و هم دیگر را زیارت کنیم تمام دوستان ، محمد مرادی ، عباس دادایی، رمضان میرزایی، ماشاالله و شعبان میرزایی ، رضا مصدق ، رضا فیض آبادی و سایر رفیق سلام گرم شما را می رسانند. تمام برادران پایگاهی به خصوص گروه خودمان سلام شما را می رسانند. سلام مرا به ماشاالله خربزه کار، عبدالله سلمانیان ، حسن آقا آقا مهدی ، رزاقی و ابوالفضل فرهنگی ، علی ایقانی، علی آقا میرزایی ، بهروز دهقانی ، ذبیح الله دادایی ، علیرضا نعیمی و سایر دوستان برسان.

در خاتمه مزاحم وقت شما نمی شوم و همگی شما را به خدای تبارک و تعالی می سپاریم

امروز پرچم خونین حسینی به دست شما رزمندگان اسلام سپرده شده است.

هیئت سجادیه یزدل...

ما را در سایت هیئت سجادیه یزدل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: شنبه 4 آذر 1396 ساعت: 15:25

صفحه بندی